Чи потрібний сайт для фотографа (частина третя)

І мабуть це остання публікація на дану тему, та все ж у ній говоримо про тих, хто уже має сайт, проте не знає що з цим робити далі. Нагадую: ми спілкуємося з фахівцем веб-студії Sample-Soft пані Іриною про усе, що стосується сайтів для фотографів.

Автор: Ірино, багато з фотографів уже мають сайти, але як показує практика, після їх створення, вони не знають що з ними далі робити. Отож чи є якісь рецепти, як оживити ці веб-ресурси?

Ірина: Ярек, розумієш, дуже важливо як ті сайти були створенні на стартовому етапі, бо як показує практика саме там ховаються фундаментальні помилки, які не дадуть даний ресурс оживити і почати розвивати. І іноді простіше знести усе з сервера і розпочати роботу з нуля, а ніж намагатися відновити роботу і так не благонадійного проекту. Але почнемо саме зі старту. Маємо розуміти, що базовим для позиціювання та просування в інтернеті є саме текст. Не зображення не скрипти, а текст. І від якості тексту публікації буде залежати і вираховуватися якість сайту. Так от скажімо якщо у вас сайт-візитка, варто подбати щоб на ньому була присутня текстова частина. Це розповідь про фотографа, це якісь рекомендації тощо. Він не тільки має бути присутній, його має бути не замало. Ну звісно і не забагато, але це вже не так критично. Цей текст має містити важливу і корисну інформацію. От і перший рецепт. Перегляньте свій сайт і при відсутності тексту – допишіть його. Це може бути і вступна публікація, це розповідь про фотографа, це опис послуг та умов тощо. Саме така інформація буде формувати ваш образ для пошукових систем.

Наступний момент на який варто звернути увагу – наявність або відсутність мета-тегів у тілі сторінки. При їх відсутності варто звернутися до розробників щоб вони їх позаповнювали.

Ну і третій момент, який мені здається фотографи здатні проконтролювати – наявність чи відсутність атрибута “Alt” у картинках і фотографіях сайту. Знову ж при їх відсутності варто звернутися до розробника щоб той їх прописав.

Автор: А чи має значення на якій платформі створено сайт, бо і тут розповідають багато міфів та легенд.

Ірина:  Насправді важливе значення має розташування сайту та домен. Якщо ви користаєтесь безкоштовними конструкторами, хостінгом та доменом – такий сайт має мінімальні шанси потрапити у перелік пошукових запитів. Тому ідеально, щоб навіть сайт-візитку було поміщено на повноцінний хостінг і домен. В такому випадку вартує робити вищевикладені рекомендації. А щодо платформи – усе залежить від фаховості розробника та адміністратора.

Автор: Тобто я правильно розумію: сайт, на якому постійно з’являється якісь нові фотографічні тексти, буде мати більше шансів побачити нових читачів, ніж той що просто є в наявності?

Ірина: Все вірно. Динамічні сайти мають набагато кращі шанси бути частіше відвідуваними новими читачами а ніж статичні сайти. Проте знову ж варто розуміти що усе має відбуватися у поєднанні з якісними текстами. Бачиш Яреку ми з тобою уже зайшли у царину СЕО-шників, хоча переконана, що якщо фотограф розпочав свій блог – ази СЕО таки варто знати. Нажаль у форматі однієї публікації це просто не охопити.

Автор: А я отак сиджу і думаю, а чи не варто створити сторінку в соцмережах і забути про сайт. Кажуть досить ефективно.

Ірина: Насправді кажуть багато цікавого, проте варто розуміти особливості одного і іншого інструментарію просування в мережі. Як на мене перевагою соцмереж є дуже чітко сегментована аудиторія. Тобто ти в обличчя знаєш кожного. Проте для того щоб утримувати їх увагу варто регулярно і постійно щось продукувати. Перевагою сайтів є те що за якийсь критичний час сайт почне самостійно вам генерувати відвідувачів. І що найцінніше – інформація яку ви додали сьогодні і колись давно буде однаково старанно працювати на залучення відвідувачів. Ну і як на мене мати сайт таки по іміджу крутіше.

Автор: То що обрати: соцмережі чи сайт?

Ірина: Ну про соцмережі думаю варто буде поговорити в окремій бесіді, оскільки це також широченне поле для діяльності. Наразі ж в ідеалі треба намагатися бути скрізь. Лишень в такому випадку ймовірність успіху врази буде вищою.

Коли задумував впровадити в своєму блозі формат інтерв’ю, не думав що дійду і до цієї теми. Та все ж думка фахівця завжди  в рази важливіша ніж домисли і гіпотези знайомих. Для себе з бесіди з Іриною зрозумів, що відсутність власного представництва в інтернеті це свідоме приречення чи відмова від великої армії потенційних клієнтів. Проте інтернет не чарівний і не всесильний. Для досягнення успіху потрібний чіткий розрахунок і наполеглива праця. Все як у реальному житті. Тому бажаю усім вам поменше вірити у міфи і не цуратися роботи. Лишень вона гарантовано додасть вам у прибутку, незалежно від того де це відбувається: онлайн чи офлайн. Сподіваюся відповідь на питання «чи потрібний сайт для фотографа» в загальному відкритою.

 

Залишити коментар

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *