Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS – ваш перший телеоб’єктив

Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS
Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

«Ну ж як то так: перші кадри зроблено на дзеркальному фотоапараті, а можливість віддаляти і наближувати картинку таки відсутня. Можливо варто повернутися до псевдозеркалки. Там от яке наближення: аж 20х». Якщо ви нещодавно свій пседодзеркальний апарат чи мильничку змінили на дзеркальний – такі думки мабуть вас непокоять після кожної сесії. Чому так і як вийти з цієї ситуації?

Відповідь проста: придбати свій перший телеоб’єктив. А ось який і на що варто зважати при купівля першого телевика ми якраз поговоримо у цій публікації. І знову ж буду спиратися на досвід та поради фахівців.

Навіть початківці знають, що хороший телеоб’єктив вартує солідних грошей, що робить його майже недоступним на старті. Проте ця думка є хибною, оскільки сучасні виробники пропонують достатню кількість бюджетних об’єктивів  саме для zoom-потреб. Об’єктив Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS якраз як найкраще підходить на роль першого телеоб’єктива, хоча у нього є конкуренти за меншу вартість та з кращими на перший погляд характеристиками. Та все ж свою увагу зупинив саме на цьому об’єктивів і не прогадав. Серед його переваг насамперед фокусна відстань: 55-250. Тобто даний об’єктив гарантує солідне приближення. Також стартова позиція в 55 відповідає полю зору наших очей. Наступною перевагою на старті була сумісність з кропнутими матрицями (так званий EF S байонет), а це означає, що на стартовому кропнутому фотоапараті заявлені цифри у фокусній відстані відповідають дійсності. Також до позитивів варто віднести достатню компактність, що робить даний об’єктив зручним у поході чи подорожі. Ну і ще про одну перевагу розповім

Та все ж у бюджетній моделі є низка недоліків, якими довелося пожертвувати заради вартості:

  • Пластикове кріплення до байонету: в екстремальних ситуаціях об’єктив легко можна вирвати з кріплення.
  • Низька світлосила f/4-5.6. Тобто при штатній фокусній відстані в 55 мм. Картинка буде темнішою аніж навіть на кітових об’єктивах.
  • Конструкція виїзної частини така, що при швидкій зміні фокусних відстаней об’єктив перевтілюється у порохотяг і здатен затягнути в середину корпусу пилинки чи інші мікрочастинки.

Проте чи є насправді вище перелічені моменти недоліками? Як показує практика, їх можна оминати. Для цього достатньо набути певних навиків у роботі і ваші кадри будуть цілком пристойними на виході.

І на завершення огляду поговоримо про параметри у назві моделі під абревіатурою IS дані літери означають, що в даному об’єктиві є оптичний стабілізатор картинки. Якщо для звичайних об’єктивів наявність стабілізатора є опцією, то для телеоб’єктивів він є критичною необхідністю. На великих фокусних відстанях мікро метрове зміщення в процесі натиску на курорт викличе «змаз» у кадрі. І з цим якраз непогано бореться стабілізатор картинки. І як не дивно, але є багато бюджетних телевиків, у яких відсутній стабілізатор картинки. В такому випадку їх застосування зводиться до штативу чи іншої опори. Мобільність кадрів з рук для них закрита.

Як висновок: при купівлі першого телеоб’єктива звертаємо увагу на наявність оптичного стабілізатора а вже потім на усі інші параметри. В такому випадку техніка вас не підведе і не розчарує.

Додати відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *