Цей пост можливо трохи опосередковано буде стосуватися фотографії, та все ж для цього і задумано блог щоб висловлювати свої думки і бачення. Справді, який стосунок має інтернет-ресурс на кшталт дошок оголошень до фото індустрії? Та як не дивно але інтернет-ресурси в усій їх різновидності є невід’ємним елементом чи вірніше засобом для просування бренду фотографа чи його послуг, для функціонування фотографів і ін. Так от нещодавно наші добрі знайомі з однієї веб-студії констатували факт, що у них зросла кількість замовлень на створення сайтів саме фотографічного спрямування. Мова йде про реалізацію фото обладнання. Якось цю інформацію спочатку пропустив повз вуха. Проте нещодавно у пошуках світлового обладнання для студії познайомився з одним з реалізатором, який почав нарікати на провідний ресурс оголошень в інтернеті, який є серед лідерів в Україні. Не буду його називати щоб не робити зайвої реклами. Мова йшла про чергові обмеження на безкоштовні оголошення. Справді я також часто користувався цим ресурсом щоб позбутися уже непотрібного обладнання і знайти щось цікаве за прийнятну вартість. Проте сьогодні мені став очевидним факт, що усе добре рано чи пізно завершується і ми стоїмо на порозі великих змін.
Знову ж мова йде про вищезгадану дошку оголошень. Сьогодні спробував поновити оголошення на одну з запчастин до фотоапарата, яка в мене завалялася. І о диво: рубрика Фототоварів відтепер є платною. Як я не викручувався, але нічого вдіяти не зміг. Згодом знайшов рішення як обійти цю хитромудру перепону, але такий стан речей мене аж ніяк не тішить. І не питання у тих кільканадцять гривень, які треба заплатити. Мова у довірі і ставленні до клієнтів. Очевидно адміністрація даного ресурсу вирішила повторити історію з «євро бляхами», коли через надмірну жагу до наживи вийшло те що вийшло. Як у народі кажуть: і сам не гам і другому не дам. Те що ЗАЗу довелося зупинити конвеєр є цілком достойною ілюстрацією до чого призводять непродумані і жадібні кроки.
Звісно шкода, оскільки вищезгаданий інтернет ресурс був справді ефективний і давав можливість знайти цікаві фотографічні рішення в апаратній частині. Та все ж факт пошуку альтернатив тих, хто заробляв і виживав на цьому ресурсі свідчить, що і там конвеєр скоро мав би зупинитися. Отож які можуть бути альтернативи?
Ось тут беру до уваги думки тих, хто давно у цій індустрії. На перших порах уся ця аудиторія розпорошиться по дрібних ресурсах на кшталт не настільки розкручених дошок оголошень та всіляких фото барахолок у соціальних мережах. Але як кажуть «святе місце пустим не буває» тож рано чи пізно але хтось з новостворених гравців ринку врахує помилки попередників і у нас з’явиться цілком новий ресурс а й може декілька ресурсів, які зможуть надати не гірші можливості з пошуку фото обладнання чи його продажі. Просто треба трохи зачекати. Однозначно можу констатувати що буде вестись запекла боротьба за цю нішу на ринку, яка сподіваюся в кінцевому результаті породить щось нове і цікаве для споживача.
Ось так виглядає ситуація на мою персональну думку і переконання. Якщо у вас інше бачення, готовий ознайомитись і з вашими аргументами, які як завжди маєте змогу залишити у відгуках під цією публікацією. Єдиним залишається питання що робити в період кризи і які є ефективні альтернативи? Про це спробую розповідати час від часу у рубриці «Блог».